H 4026 Debrecen, Péterfia u. 37/b
00 36 (52) 418 246
00 36 (70) 617 2961
Menüpontok
Galéria
Árak
Szolgáltatások
Ajánlatkérés
Hasznos tudnivalók
Kapcsolat
Látnivalók
H 4026 Debrecen, Péterfia u. 37/b
00 36 (52) 418 246
00 36 (70) 617 2961
Menüpontok
Galéria
Árak
Szolgáltatások
Ajánlatkérés
Hasznos tudnivalók
Kapcsolat
Látnivalók
Kérjen ajánlatot
online, azonnali küldéssel
Érkezés
2022. Augusztus
13.
Adja meg az érkezés idejét!
Távozás
2022. Augusztus
20.
Adja meg a távozás idejét!
Adatkezelési nyilatkozat

Általános szerződési feltételek

 

A szolgáltató adatai

Cégnév: PÉTERFIA PANZIÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 4026 Debrecen, Péterfia utca 37/B.

Cégjegyzékszám: 09 – 09 – 009902

Adószám: 13096409 – 2 – 09

Internetes elérhetőség: http://www.peterfiapanzio.hu/

 

Általános szabályokról

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) dokumentum tartalmazza a Szolgáltató által a 4026 Debrecen, Péterfia utca 37. szám alatt üzemeltetett panzió és az ahhoz kapcsolódóan nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

 

Ezen túlmenően jelen ÁSZF tartalmazza továbbá a szerződéskötés feltételeit, és a szerződéskötés alapján létrejött jogviszonyra vonatkozó feltételeket.

 

A Vendég (a továbbiakban: Vendég) bármely szolgáltató által nyújtott szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF – ben foglaltakat.

 

A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát a Szolgáltató és Vendég között, a korábbi üzleti kapcsolatukban kialakult szokás és gyakorlat. A jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Vendég közötti szerződés teljes tartalmát magában foglalják.

 

Vendég

A Szolgáltató által nyújtott valamennyi szolgáltatást a Vendég saját felelősségére veszi igénybe.

 

A Vendég a Szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli társaság. A Vendég az a természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli társaság, aki a Szolgáltató szolgáltatásait ténylegesen igénybe veszi.

 

A Szolgáltató és a Vendég továbbiakban együttesen: Szerződő felek.

 

A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

 

A szolgáltatás megrendelése

A szolgáltatást a Vendég írásban e ﹘mailen keresztül, foglalási rendszeren keresztül – így például a https://www.booking.com és a https://www.szallas.hu internetes oldalon keresztül – vagy szóban, telefonon rendeli meg a panzió elérhetőségein, amely a panzió honlapján található meg.

 

A Vendég írásban küldött ajánlatkérésére a Szolgáltató az ajánlatkérés kézhezvételétől számított 24 órán belül ajánlatot küld a Vendég részére. Amennyiben a Vendég az ajánlat elküldésétől számított 24 órán belül írásban nem nyilatkozik a tényleges megrendelésről, úgy a Szolgáltató az ajánlati kötöttsége alól mentesül.

 

A megrendelésnek tartalmaznia a Vendég nevét, telefonos elérhetőségét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, valamint az igénybe venni kívánt szolgáltatás pontos megnevezését úgy, mint étkezés, választott szobatípust és a szolgáltatást igénybevevő személyek számát.

 

A panzió minden megrendelést írásban igazol vissza.

 

A szolgáltatási szerződés a vendég által leadott megrendelés szolgáltatásával jön létre, és ezen írásbeli visszaigazolásra tekintettel, a megrendelés írásban létrejött szerződésnek minősül. A telefonon leadott megrendelés, avagy megrendelés módosítása csak abban az esetben eredményezi a szerződés létrejöttét, amennyiben azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta.

 

A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól.

 

Abban az esetben, amennyiben a Vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy határoz, hogy a már megrendelt szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem kívánja igénybe venni, akkor is köteles a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékére.

 

A szolgáltatás igénybevételének Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása szükséges.

 

A szolgáltatás igénybevételének feltétele a Vendég személyazonosságát a törvényi előírásoknak megfelelően a szoba elfoglalását megelőzően igazolni.

 

A szolgáltatási szerződés módosítására a Szerződő felek együttes akaratával, annak írásba foglalásával van lehetőség.

 

A Vendég a megrendelés alapját képező szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el, majd az utazás napján 10:00 óráig köteles azt elhagyni.

 

A Szolgáltató megtiltja a háziállatoknak a panzió területére történő bevitelét.

 

A szolgáltatás igénybevételének kezdete és vége

A Vendégnek joga van a lefoglalt szoba elfoglalására a szerződés szerinti nap 14:00 órájától. Amennyiben a Vendég a megjelölt időpontnál korábban kívánja a szállást elfoglalni, arra a Szolgáltatóval történő egyeztetést követően van mód.

 

A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a szerződés szerinti nap 19:00 óráig joga van arra, hogy elálljon a szerződéstől kivéve, ha későbbi érkezési időpont került rögzítésre.

 

A Vendégnek a szobát az elutazás napján legkésőbb 10:00 óráig el kell hagynia.

 

A panzió foglaltságának figyelembe vételével a Szolgáltató térítés ellenében biztosítja a korábbi érkezés és szoba elfoglalásának lehetőségét, illetve a későbbi elutazás lehetőségét. Amennyiben a Vendég ezen lehetőségekkel élni kíván, úgy azt a szoba elfoglalását megelőző 2 napon belül 14:00 óráig teheti meg, amelyről írásbeli visszaigazolást kap.

 

Az megrendelés meghosszabbítása

A szolgáltatás időtartamának Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges.

 

Amennyiben a Vendég a szobát a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10:00 óráig nem hagyja el, és a szolgáltatás időtartamának meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató kötelezettsége is megszűnik.

 

A szolgáltatás igénybevételének lemondása

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármely egyéb természetű változásról a szolgáltatás teljesítésének kezdetét megelőzően írásban tájékoztatja a szállodát.

 

A Vendég kötelezettsége a visszaigazolt érkezés napját megelőző 24 órán belüli elállás esetén a kötbér összege egy éjszakai szállás 50 %﹘át megfizetni.

 

Amennyiben a Vendég gazdálkodó szervezet ﹘ ideértve a gazdasági társaságokat, társadalmi szervezeteket, egyházakat, önkormányzatokat, önkormányzati intézményeket, állami szervezeteket és azok intézményeit, stb. ﹘, az elállás esetén esedékes kötbért akkor is a Vendég köteles a Szolgáltatónak megfizetni, ha a szállásdíjat egyébként a megrendelő nevében eljáró Vendég viseli közvetlenül.

A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, abban az esetben, ha

  • a Vendég nem rendeltetésszerűen használja az általa megrendelt és részére rendelkezésre bocsátott szobát és/vagy létesítményt

  • a Vendég a kereskedelmi szálláshely biztonságával, annak házirendjével, vagy alkalmazottaival kifogásolható módon viselkedik, alkohol vagy kábítószer befolyása alatt áll, magatartása fenyegető magára, a szálláshely egyéb vendégeire és/ vagy alkalmazottaira nézve

  • a Vendég fertőző betegségben szenved

     

    Fizetési feltételek

    A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával.

     

    Áraink

    A panzió által megállapított árak minden esetben tartalmazzák a megrendelés időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFÁ – t. Az árak nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a panzió külön kijelöli.

     

    Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda﹘ és visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem.

     

    A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja azzal, hogy az árak aktuális alakulásáról a tájékoztató a  honlapon, valamint a recepción kifüggesztve található meg, a további egyéb szolgáltatások árlistái az adott részlegeken állnak a Vendég rendelkezésére.

     

    A Szerződő felek megállapodnak, miszerint a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának a Vendég által utolsóként igénybe vett szolgáltatás napját, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.

     

    A fizetés módja

    A Szolgáltató a Vendég részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére az igénybevételt követően, a panzióból történő távozást megelőzően tart igényt, azonban a Vendég egyedi megállapodás esetén a távozást követően is teljesítheti az ellenértéket. A Szolgáltató jogosult az általa nyújtott szolgáltatások esetében részszámlát is kiállítani.

 

A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF – ban.

A Vendég jogosult készpénzkímélő fizetési eszközökkel teljesíteni a megrendelt szolgáltatás ellenértékét, ﹘ hitelkártya, üdülési csekk, Széchenyi pihenőkártya.

A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szolgáltatást teljesíteni.

 

A Szolgáltató köteles a Vendég írásos – vagy szóbeli panasz esetén jegyzőkönyvbe foglalt – panaszát kivizsgálni és a megoldáshoz szükséges lépéseket megtenni, valamint a megtett intézkedéseket írásban rögzíteni és erről a Szerződő felet tájékoztatni.

 

A Szolgáltató jogai

Abban az esetben, amennyiben a Vendég a megrendelt, vagy igénybe vett, avagy megrendelt, de igénybe nem vett szolgáltatás díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségét nem teljesíti, a Szolgáltatót követelése teljesítésének biztosítására zálogjog illeti meg a Szolgáltatónál elhelyezett ingó vagyontárgyon.

 

Vagyon – és balesetvédelmi okból a parkolóhelyen biztonsági kamerákkal van ellátva, amely kép﹘ és hangfelvételt készít és rögzít. A Vendég a parkoló területére történő belépéssel hozzájárulását adja ahhoz, hogy róla kép – és hangfelvétel készüljön, amelynek tárolási ideje 3 nap, azt követően a felvétel automatikusan törlésre kerül. A Szolgáltató a mindenkor hatályos kameraszabályzatot szabályszerűen kihelyezte a kamera látószöge határára ezzel tájékoztatva a Vendégeket a felvételkészítés tényéről és annak szabályairól, módjáról.

 

A szolgáltató kártérítési felelőssége

A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan Szerződő felet ért kárért, amely a panzió területén, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

 

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azon káreseményekre, amelyek a Szolgáltató vagy annak alkalmazottai ellenőrzési körén kívül eső, elháríthatatlan ok következtében következnek be vagy azokat a Vendég maga okozta.

 

A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a panzióban, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A Vendég kötelezettsége

A Vendég köteles a megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig, de legkésőbb a teljesítés időpontjában teljesíteni.

 

A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul, de legkésőbb a káreseményt követő 1 órán belül bejelenteni és minden szükséges adatot a Szolgáltató részére átadni, amely a káreset körülményei tisztázásában szükségesek.

 

A Vendég kártérítési felelőssége

A Vendég valamennyi kárért és hátrányért felelősséggel tartozik, amelyeket a Vendég vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyeknek felróhatóan elszenved a Szolgáltató. Ezen felelősség abban az esetben fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll a kárának megtérítését a Szolgáltatótól közvetlenül érvényesíteni.

 

A Vendég betegsége, halála

Amennyiben a szolgáltatás igénybevételének kezdetekor, illetve szálláshelyen történő tartózkodás időtartama alatt a Vendég megbetegszik a panzió vezetősége fenntartja azon jogát, miszerint a Szolgáltató jogosult a Vendéget a  ﹘ a bent lakó többi vendég érdekeit szem előtt tartva ﹘  a panzióban történő tartózkodásának megrövidítésére. Ebben az esetben a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít, amelyet a Vendégnek kötelezettsége aláírni és annak egy példányát átvenni. Amennyiben a figyelmeztetés ellenére a Vendég a későbbi elutazást választja, a szállodában történő hasonló megbetegedésért a Szolgáltató kizárja a felelősségét.

 

Amennyiben a szállás﹘szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről, az esetlegesen felmerülő orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

Vis maior

Azon okok, körülmények, amely felett a Szolgáltató nem bír ellenőrzéssel, bármely felet felmenti a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen mentesülésre okot adó ok vagy körülmény fennáll.

 

jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés

A Vendég a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő kifogásait szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a panzió recepcióján, írásban élhet kifogással.

A panzióban eltöltött idő alatt felmerülő panaszokat 3 napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

 

A teljesítés helye és a Szerződő felek jogviszonyában az eljáró bíróság

A teljesítés helye az a hely, ahol a szolgáltatást a Vendég igénybe vette.

 

A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók.

Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a panzió weboldalán elektronikusan, valamint a panzióban - ügyfélfogadó térben - papíralapon történő kihelyezéssel válnak hatályossá a Szerződő féllel szemben, és azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

 

A Szolgáltató és a Vásárló közötti jogviszonyra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók.

 

Kelt Debrecenben, 2018. augusztus 27. napján.

 

 

 

Péterfia Panzió Kft

 

képviseli: Szendrei István

ügyvezető

 

Legfrissebb képek
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
  • Szállás Debrecen-Péterfia Panzió Debrecen
Galéria
Árak
Szolgáltatások
Ajánlatkérés
Hasznos tudnivalók
Kapcsolat
Látnivalók
Adatkezelés
Jogi nyilatkozat
H 4026 Debrecen, Péterfia u. 37/b
Tel: 00 36 (52) 418 246
Fax: 00 36 (52) 423 582
Mobil: 00 36 (70) 617 2961
Email: peterfiapanzio@peterfiapanzio.hu
Minden jog fenntartva © 2016 PeterfiaPanzio.hu
|
Website & Design by TGweb.hu
Weboldalunk sütiket használ a magasabb felhasználó élmény miatt..
Elfogadom
Részletek